• You are here
  • Forum Header
  • Topics not covered in other forums.
captaintony
Platinum Boarder
Posts:3691

Call out to Neverstop, 83, Highway even you 420!

#29416 2 years, 11 months ago
Just wanted to say hey, we're all running on different time zones lately or something.
DeadHead420
Platinum Boarder
Posts:1784
More negative karma please =-)

Re: Call out to Neverstop, 83, Highway even you 420!

#29425 2 years, 11 months ago
Yeah, all you people are in the future. Im still waitin for my lotto #s. Its been reaaallllly slow in the forum lately. Yaawnnnnnn lol.
neverstop66
Platinum Boarder
Posts:2730

Re: Call out to Neverstop, 83, Highway even you 420!

#29446 2 years, 11 months ago
Yaaaaaawwwwwn. Just woke up. One more late shift to go. Wheres 420? I want to choke him and relieve some tension.
The following user(s) said Thank You: DeadHead420
neverstop66
Platinum Boarder
Posts:2730

Re: Call out to Neverstop, 83, Highway even you 420!

#29448 2 years, 11 months ago
DeadHead420 wrote:
Yeah, all you people are in the future. Im still waitin for my lotto #s. Its been reaaallllly slow in the forum lately. Yaawnnnnnn lol.


Agreed.
captaintony
Platinum Boarder
Posts:3691

Re: Call out to Neverstop, 83, Highway even you 420!

#29460 2 years, 11 months ago
I got your lotto ticket right here for you.
the highway terror
Platinum Boarder
Posts:5706
we gonna stay here til we soothe our souls

Re: Call out to Neverstop, 83, Highway even you 420!

#29479 2 years, 11 months ago
just getting online now
had a few things to do this morn
did you watch brucie yesterday from summercamp ?
83msg1sttyme
Platinum Boarder
Posts:5732

Re: Call out to Neverstop, 83, Highway even you 420!

#29566 2 years, 11 months ago
im all outa sync after phish i was exhausted yesterday and my back has been acting up real bad so im sleeping alot.ill be back into the groove soon enough
If i told ya all that went down,it would burn off both your ears
neverstop66
Platinum Boarder
Posts:2730

Re: Call out to Neverstop, 83, Highway even you 420!

#29588 2 years, 11 months ago
Snuck out of work early. Yay!!!
captaintony
Platinum Boarder
Posts:3691

Re: Call out to Neverstop, 83, Highway even you 420!

#29660 2 years, 10 months ago
83msg1sttyme wrote:
im all outa sync after phish i was exhausted yesterday and my back has been acting up real bad so im sleeping alot.ill be back into the groove soon enough


did some idiot actually jump up on stage at the show? And BTW, what's the crowd situation like? I'm going to Cincy and Cleveland this weekend.
83msg1sttyme
Platinum Boarder
Posts:5732

Re: Call out to Neverstop, 83, Highway even you 420!

#29693 2 years, 10 months ago
mellow crowd young, lots of eye candy walking around in bikini tops and shorty shorts got elbowed in the ribs by the wife .everyone was stoned and peaceful no probs at bethel i was there sat and nobody jumped onstage that i saw i missed 1-2 songs at second set opener,looking for coffee
If i told ya all that went down,it would burn off both your ears
Last Edit: 2 years, 10 months ago by 83msg1sttyme.
Time to create page: 0.67 seconds